Αποκατάσταση βλαβης

img



Αποκατάσταση βλάβης


Παρακάτω αναφέρονται μερικές από τις πιο συχνές ή και προληπτικές βλάβες και επιδιορθώσεις τις οποίες σίγουρα κάποια στιγμή θα χρειαστεί να αντιμετωπίσετε,

Αμορτισέρ

Η αλλαγή αμορτισέρ σας κοστίζει για τα εργατικά , ανάλογα το μοντέλο του αυτοκινήτου σας. Τα ανταλλακτικά κατά μέσο όρο κοστίζουν περίπου 400€ η τετράδα.

Δισκοπλατώ

Αν ενώ πατάτε γκάζι το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει, τότε έχει φθαρεί ο δίσκος του συμπλέκτη με αποτέλεσμα να «γλυστράει» και να μην μπορεί να μεταδώσει σωστά την ροπή στρέψης. Σε αυτήν την περίπτωση θα χρειαστείτε αλλαγή δισκοπλατώ.

Μπαταρία

Αν δεν ξεχνάντε κατά καιρούς ανοιχτά φώτα, ηχοσύστημα κτλ. μια καλή μπαταρία θα σας κρατήσει περί τα 5 χρόνια. Η αλλαγή της συνήθως δεν χρεώνεται με εργατικά και κοστίζει ανάλογα την χωρητικότητα. Σίγουρα θα βρείτε και φθηνότερες, αλλά θα είναι αμφιβόλου ποιότητας και διάρκειας ζωής.

Λάστιχα

Ούτε εδώ χρεώνονται έξτρα τα εργατικά μιας και συνήθως συμπεριλαμβάνονται στο «πακέτο» αγοράς. Το κόστος για να αλλάξετε λάστιχα στο αυτοκίνητο. κατά μέσο όρο ανέρχεται στα 200€ για καινούργια λάστιχα (τετράδα) για ένα μεσαίο αυτοκίνητο και παίρνει την ανιούσα ανάλογα με το μέγεθος του αυτοκινήτου, φτάνοντας ακόμα και τα 1500€ (τετράδα).

Τακάκια

Τα τακάκια καθαρίζονται και ελέγχονται σε ετήσιο service και αλλάζονται συνήθως κάθε 70.000 χιλιόμετρα, αν και αυτό εξαρτάται και από την χρήση που τους κάνετε.

Αντλία βενζίνης

Το κόστος για αλλαγή της αντλίας – τρόμπας βενζίνης κυμαίνεται ανάλογα με το μέγεθος του αυτοκινήτου. Υπολογίστε ότι για να αλλάξετε την αντλία βενζίνης σε ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο θα πληρώσετε μαζί με το κόστος αγοράς του ανταλλακτικού.

Αντλία συμπλέκτη

Τα εργατικά για να αλλάξετε την αντλία συμπλέκτη στο αυτοκίνητο ανάλογα το μοντέλο και τη δυσκολία αφαίρεσης/τοποθέτησης. Το κόστος μιας αντλίας εξαρτάται αν είναι μηχανική ή αν είναι υδραυλική.

Υαλοκαθαριστήρες

Οι φθαρμένοι υαλοκαθαριστήρες αφήνουν τα… ίχνη τους στο τζάμι όταν χρειάζονται αλλαγή. Για ένα ζευγάρι «σιλικονάτους» υπολογίστε ότι θα πληρώσετε περισσότερα, από ότι για τους κλασσικού τύπου ανά ζευγάρι.

Λάμπες/προβολείς

Το κόστος αλλαγής τους (συμπεριλαμβανομένου το ανταλλακτικού) ανέρχεται στα 2€, ενώ αν επιλέξετε τις πιο «δυνατές» που βγάζουν συν 90% φωτεινότητα σε σχέση με τις συμβατικές το κόστος φτάνει περίπου στα 12€ ανά λάμπα/προβολέα.

Ηλεκτρικά παράθυρα

Δεν έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής, αφού σε μερικές περιπτώσεις μπορούν να «αντέξουν» για χρόνια, ενώ σε άλλες που δεν το περιμένετε να «κλατάρουν» χωρίς λόγο και αιτία. Το κόστος αλλαγής τους εργατικά συμπεριλαμβανομένων των ανταλλακτικών.

Κλιματισμός

Οι πιο συνηθισμένες βλάβες του κλιματισμού είναι η διαρροή του υγρού που οδηγεί στην απουσία ψύξης και η φθορά του κομπρεσέρ λόγω σπασίματος του σωλήνα. Οι αυξομοιώσεις εδώ είναι μεγάλες ανάλογα με τη μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου.
Μπορεί να χρειαστεί αλλαγή του κομπρεσέρ το κόστος επισκευής είναι μαζί με τα ανταλλακτικά Αν υπάρχει διαρροή υγρού τότε το κόστος είναι διαφορετικό

Δυναμό

Συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις να μην «φορτώνει» το δυναμό στο αυτοκίνητο και έτσι να "μένετε" γρήγορα από μπαταρία χωρίς να είναι χαλασμένη.

Μίζα

Η πιο συχνή φθορά της μίζας είναι κάποια καρβουνάκια που έχει μέσα τα οποία «τρώγονται». Επίσης είναι αρκετά συχνό το φαινόμενο να χαλάει από έλλειψη λίπανσης και τότε συνοδεύεται από έναν χαρακτηριστικό ήχο κάθε φορά που εκκινείτε το αυτοκίνητο. Η επιδιόρθωση της μίζας συνήθως περιλαμβάνει αφαίρεση, πλύσιμο και λάδωμα, ενώ αν έχουν φθαρεί τα καρβουνάκια της, αλλάζονται με νέα.

Ιμάντες

Οι ιμάντες χρονισμού της μηχανής αλλάζονται σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα τα οποία ορίζει ο κατασκευαστής λόγω φθοράς.

Κινητήρας

Η μερική επισκευή κινητήρα, αν χαλάσει εσωτερικά η μηχανή, κοστίζουν τα εργατικά ενώ μπορεί να γίνει γενική επισκευή. Στην μερική, όπως δηλώνει και το όνομά της, επισκευάζεται μερικώς ο κινητήρας, ενώ στην γενική γίνεται, σαν καινούργιος. Αν τώρα χρειαστεί να αλλάξετε κινητήρα, τότε το κόστος των εργατικών είναι πιό υψηλό.